
w którejkolwiek stronie gwiazdy. Najmniej atrakcyjna opcja ma przełączyć
do formatu nagrania filmu, który ma mniej "szerokoekranowy ”
perspektywa,
szczególnie 640 × 480 piksli w MP4 trybie, w którym przypadek
przegrywasz zaleta
zdecydowania współczynnika kształtu obrazu HD. ¦ Seamless (albo
zszył) przejścia. Chyba, że mówisz historii obrazu z zdjęciem
esej, obrazy
nieruchome często stają się sam. Ale z filmami, każdym z twoich
kompozycji musi
wiązać się z strzałem, który poprzedził to i to, które
następuje. To może być drażniące aby skoczyć od długiego
strzału do napięty zamykać się - w górze, chyba, że dyrektor —
ty — jest bardzo twórczy. Inny wspólny błąd jest "skocz uciąć ”
w których kolejnych strzałach zmień się tylko
nieznacznie
niejawnie kąt, robiąc temu ukazywać się, że główny temat
ma "skoczył ” od jedno miejsce do innego.
{ Although każdy od French New dyrektor Wave Jean - Luc
Godard do Guy Ritchie — Madonna jest bez — użyć cięć
skoku skutecznie w ich filmy.) Praktyczna
zasada ma zmienić kąt aparatu fotograficznego około co
najmniej 30 stopni
|