
dla ważnego powodu i tylko krótko. Kompozycja jest jedna z
najważniejszych narzędzi dostępna dla ty dla mówienia historii
w wideo. Jednakże,
kiedy możesz obciąć cichą ramę trochę stary sposób lubisz, w
strzelaninie filmu, kilka czynników ogranicza twoją kompozycję
i narzuca wymagania, które tylko nie robisz zawsze miej cichą fotografię
(chociaż inne reguły dobrej kompozycji mają zastosowanie).
Tutaj jest trochę kluczowych różnic, by zapamiętać kiedy
komponujący ramy filmu: ¦ Horizontal kompozycje tylko. Jakieś
tematy, takie jak koszykarze i wysoki budynki, tylko pożyczają się
do pionowych kompozycji. Ale filmy są pokazane
poziomy
format tylko. Tak, jeśli przeprowadzasz wywiad miejscową
gwiazdę koszykówki, możesz skończyć się w górę z najgorszy
przypadek sytuacją jak to pokazane w Figure 6.3. Używając
A580 / A560
's FH (1920 × 1080) format w trybie AVCHD, albo 1080
(1440 × 1080) format w MP4 trybie, ty jesteś ograniczony
do stosunkowo szerokich ram. Jeśli chcesz być widocznym
jak wysoki
twój temat jest, to jest często niepraktyczne, by cofnąć
się
|